fredag 3. juni 2011

Uke 22, Har endelig knekt koden

Usminket og med mandler på størrelse
med tennisballer, men det
får bli -4,5kilosbildet okke som!  :)


Jessda. Ting går riktige veien igjen.
Dvs... for første gang går det virkelig nedover i det tempoet jeg har håpet på hele tiden. Siden sist har jeg innført mer vann og fett i kosten. De siste par dagene har jeg vært syk, så det har ikke blitt så mye trim som jeg kunne ønske. Jeg er hoppende glad for resultatene, men vil fatte meg i korthet i dag og grave meg ned i senga igjen.
Ukas resultater: 
Ned 2,8 kg
Ned 9,5 cm

Totalt har jeg gått ned 4,5 kg og ned 14 cm. :)
BMI er nede i 30,5 og liv-hofteratio 0,77. I løpet av den neste uka håper jeg å komme til en BMI på under 30, så er jeg offisielt ikke feit lenger!
*hoppe*


Vektendring fra dag til dag den siste uka:
Dag
Kg
Lørdag (Uke 21)
-0,7
Søndag (Uke 21)
-0,6
Mandag
-0,3
Tirsdag
+0,8
Onsdag
-0,9
Torsdag
-1,0
Fredag
-0,1


Endring på mål siden forrige fredag: 
Kroppsel
Mål i cm
Venstre arm
-1 cm
Høyre arm
-0,5 cm
Mage
-6 cm
Hofte
- 2 cm
Venstre lår
+1 cm
Høyre lår
Samme
Totalt
- 9,5 cm siden forrige uke

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar