fredag 24. juni 2011

På vei til Paris! :)

Iiiik! Lissom atte... jeg skriver dette i går da! Nå er jeg på vei til Paris. Når innlegget blir publisert altså. Nå er jeg vel over... Belgia eller noe. Mens jeg skriver sitter jeg mellom Pass, penger og undertøy i sofaen.
Men, til poenget! Jeeeg... kommer ikke med ukerapport i dag. Isåfall kommer den senere. Denne morgenen har jeg ikke min egen badevekt engang. Men resultatet fra i går er veldig lovende altså. Ser ut som om jeg har mista et kilo til denne uka. Og det er jo helt ok.

Men i Paris... har jeg faktisk ikke med laptop. True story! Tror jeg da... Jeg holder på med pakkinga nå og prøver å bestemme meg.. Så jeg kommer hverken til å veie meg, måle meg, blogge eller frekventere motiverende sider på fire dager. Jeg vet ikke engang om jeg kommer til å overholde dietten! Jeg tror jeg skaffer mørk sjokolade mens vi er der. Og fransk kokkekunst kan sikkert produsere masse deilige måltider uten karbohydrater. Men jeg reiser med tre andre, deriblant en veggis, og kan ikke styre showet hele tiden. Så kanskje, bare kanskje, blir dette en firedagers pause. Ikke en sprekk, ikke en orgie, men et nødvendig avbrekk. Isåfall må jeg passe på fettmengden i maten også, men det kan jo være en behagelig avveksling!

Ikke at jeg ikke gleder meg. Hallo, Paris liksom! PARIS!!! Tror jeg må ta med noen bøker fra hylla bare for å kunne følge fosporene... :) Samtidig blir det noen utfordringer på turen, de utfordringene er lavkarboutfordringer, og dette er stedet å lufte akkurat den tanken på. Jeg håper Pariskjennere der ute vil forbarme seg over meg og poste gode forslag til trygge øyer i denne fantastiske byen. :)
 God helg til meg, deg, dere og oss alle. Jeg skal løpe sikksakk mellom baguetter, croissenter, french hot dogs og pommes frittes. Og kanskje noen blåskjell hvis jeg er heldig. WISH ME LUCK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar