søndag 18. september 2011

Nye tider, ny kropp

Hvis jeg fokuserer litt kan jeg lett se hva som gjenstår av slankearbeid. For det er jo mye arbeid som gjenstår. Jeg er litt over halvveis til målet. Men for det meste ser jeg bare hvor fantastisk stor forskjell det er på kroppen min fra før, til nå. 
Kroppen min er awesome, faktisk. Jeg digger den! Det er rart å tenkte på at den skal forandre seg enda mer. 

Ettersom kiloene har dettet av har jeg fått smalere ansikt, bedre hals, armer og overkropp har tatt seg inn og selv huden har fulgt med. Den er litt løs her og der, men har trukket seg sammen i ganske god takt med at massen innenfor forsvinner.
En stund har jeg hatt veldig tydelige former, typ uproporsjonalt mye tits and ass. Jeg har tenkt at det er griseflaks, men jeg er ganske fornøyd nå som de også forandrer seg. Puppene mine har aldri vært helt symmetriske, og de krymper ikke i takt heller. Den venstre er fortsatt ganske stor og rar (som venstrepupper visstnok ofte er, ifølge forståsegpåere.) Men høyrepuppen er i ferd med å bli en passe fin håndfull. Jeg liker den bedre sånn. De jevner seg kanskje ut etterhvert.

Jeg har hele tiden tenkt at overflødig hud kan fjernes med litt kirurgi på slutten, men jeg begynner å lure på om det overhodet blir nødvendig. Jeg er mye fastere i fisken enn jeg hadde forventet å være på dette tidspunktet. Kanskje resten av magen og innsiden av armer/lår kan strammes bare ved å bruke litt stramme strømper eller noe sånt. Anyway, kroppen samarbeider så lenge jeg behandler den bra. Og jeg blir mer glad i den for hvert lille, uventede bidrag den kommer med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar